Reparation af dit produkt

Der gives efter købeloven 24 måneder reklamationsret på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået op til 24 måneder efter købet. Husk at læse nedestående grundigt inden du sender dit produkt til reparation

Der gives efter købeloven 24 måneder reklamationsret på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået op til 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen/fejlen. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen/fejlen. Bevisbyrden ligger ved dig som forbruger.

Få at kunne yde den bedst mulige service og for at du kan få hjælp til dit problem skal du kontakte os igennem nedenstående formular. For at kunne yde den bedste service har vi forskellige værksteder til de mange forskellige produkter som står klar til at hjælpe dig.

Når du kontakter os igennem formularen vil du inden for 48 timer modtage instruktioner om hvad du skal foretage dig for at kunne få dit produkt til reparation. Når du sender varen til reparation er det vigtigt at den pakkes forsvarligt. Reparationstiden kan variere, men du bør forvente imellem 14 til 21 dage i nogle tilfælde.

Hvis du har brug for hjælp eller bare har spørgsmål til dit produkt kan du også kontakte producenten. Du kan finde deres kontakt oplysninger ved at klikke her

Demovare modtager nogle gange produkter som er angivet som defekte, men som ikke indeholder fejl, eller er benyttet forkert. Modtager vi en sådan vare retur hvor fejl eller defekt, defineret på defektvare beskrivelsen, vil varen blive returneret til kunden inklusiv et gebyr for vores benyttede tid på test, fejlsøgning og håndtering af sagen og fragtomkostninger. Vores gebyr beregnes pr. halve time benyttet på kr. 250,- + moms.

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Ordre Nummer (skal udfyldes)

Beskrivelse af dit problem (skal udfyldes)

Vi beder dig venligst bekræfte at du ikke er en computer